mandag den 22. juli 2013

Vi lægger puslespil :)

Som jeg tidligere har vist, var vi rigtig heldige at købe et restparti af Tyrkisk Travertin fra Lithos, men som det jo er med restpartier - Så kan det være lidt af en blandet landhandel.
 
Jeg må sige, at jeg ikke fik vanvittig mange point af min mand, da jeg insisterede på, at vi skulle prøve at lægge alle fliserne ud på græsplænen i stedet for at tegne et mønster på et stykke papr.
 
Men han indvilligede - selv efter at have skovlet sand for gud ved hvilken gang. Jeg skal hilse og sige at brikkerne i dette puslespil endvidere er temmelig tunge at flytte rundt med. Vi gik i gang ved tusmørket - og var færdige lige omkring midnat!
 
 
Jublen var stor, da vi rent faktisk nåede i mål, med behov for tilpasning af blot en enkelt flise. Billedet her er taget næste morgen, da det ganske enkelt var for mørkt, da vi var færdige.
 

 
 
Det at fliserne er uens i størrelsen, synes vi næsten, er det bedste mønster. Det bliver smukt, når det kommer ind på sin endelige plads :0)
 

3 kommentarer:

  1. Sikke et stort stykke arbejde, men godt at puslespillet gik op ;o). Helt utroligt i kun skal skære i en flise. Glæder mig til at se fliserne på sin endelige plads ;o)

    SvarSlet
  2. Se det var da et herligt puslespil, og smukt ser det ud. Så er det spændende, hvad det skal bruges til!

    SvarSlet
  3. Hej Bente og Heidi - travertinen er til gulvet i orangeriet - og det er blevet SÅ flot synes vi. Jeg skal nok vise billeder fra det endelige resultat også.

    Nyd dagen :0)

    SvarSlet