søndag den 24. juni 2012

Skal - skal ikke....?

Hmm hvordan er det nu med den der blog verden....? Har nogle måneder overvejet om man skulle konvertere sit lille havebogsprojekt til en blog istedet.

Bogen er tiltænkt min søde bedstemor, som for ikke så længe siden mistede sin gamle smukke have og kort tid efter sin livsledsager gennem næsten 70 år. Billeder fra min egen have (som stadig er meget ung og under etablering) er troligt printet, tekstet og sendt til hende til indsætning i en bog-ryg. Tænker på om man kan lære en 87 årig at læse en blog...?

Navnet....? Tja, det er vel lidt tilfældigt. Det er sæson for hyldeblomster, og dermed også den af hele familien elskede hyldeblomstsaft.... Der i øvrigt står på programmet i morgen eftermiddag.

Nu prøver jeg i hvertfald blog-livet, og tænker at andre måske kan have glæde af at følge lidt med i haven.

I skal være så velkomne :)

PS Layoutet skal nok lige justeres lidt for lækkerhed - men det tager jeg hen af vejen, når jeg bliver lidt mere fortrolig med det hele...

2 kommentarer:

  1. Velkommen til dig.

    Vil læse nærmere på dine sider. Er du tilmeldt på danske haveblogs? Ellers skulle du gøre det.

    SvarSlet
  2. Hovsa, jeg sover. Nu kan jeg se, at du er tilmeldt.

    God weekend.

    SvarSlet